Ez volt a 2020-as év 5 legnépszerűbb formátuma az Infinety-nél

2021. február 10.

Az online hirdetési forma egyik nagy előnye a transzparens mérhetőség mellett, hogy az ilyen típusú kommunikációkat rendkívül egyedi és látványos megjelenésekkel lehet megvalósítani. Az Infinety-nél minden Rich Media formátum használata teljesen felármentes, legyen szó teljesítmény vagy idő alapú kampányról, így Partnereinek előszeretettel használják is ezeket. 

A portfóliónkban jelenleg elérhető több mint 70 formátum között természetesen előfordulnak olyan fejlesztések, amelyek az átlagosnál jóval nagyobb népszerűségnek örvendenek. Ebben a blogbejegyzésünkben összegyűjtöttük azt az 5 megjelenést, amelyet a legtöbb kampányban használtak Hirdetőink a tavalyi év során.

5. K2

A K2 multiscreen formátumunk népszerűségét működési elvének köszönheti. A megjelenés görgetés hatására áttűnés effekt segítségével vált át egyik kreatívról a másikra, ezzel látványosan és a figyelmet megragadva adja át a hirdető üzenetét. 

4. Video Olümposz Simple

A TOP 5-ös listánk egyetlen videós megjelenéseként a Video Olümposz Simple formátumunk harcolt ki magának előkelő helyet. Az egy egyfázisú videós formátumról kattintás után egyből a landing oldalra jut a felhasználó. A klasszikus videó banner megjelenéssel szemben a Video Olümposz Simple  képi elemmel is ellátható, így egyedibb és márkázhatóbb megjelenést biztosít, mindemellett kattintás alapú kampányokban is használható.

3. Mayon

A dobogó harmadik helyére a K2-höz hasonló, két kreatív kiszolgálására alkalmas formátumunk, a Mayon került, ami ugyancsak egy multiscreen megjelenés és görgetés hatására dominószerűen fordul át egyik oldaláról a másikra. Közkedveltségét annak is köszönheti, hogy az átfordulás utáni második fázisban videó is elhelyezhető.

2. Spotlight

A leggyakrabban használt formátumok között az ezüstérmet a Spotlight nyerte el, ami egyszerű anyagleadás mellett kölcsönöz látványos megjelenést a kommunikációnak. A formátum használatához nincs másra szükség, csak egy IAB standard méretű statikus vagy HTML bannerre és működési elvének köszönhetően szinte teljesen reklámzaj mentessé tehető minden az oldalon, mivel, ha a felhasználó ráviszi a kurzort a bannerre, elsötétül az oldal tartalma és csak a kreatív marad látható, ezzel kiemelve a hirdetést.

1. Inspiration 3D

A „2020-as év legnépszerűbb formátuma” címet az Inspiration 3D nyerte el, amely 4 kreatív kiszolgálására alkalmas megjelenés és desktopon, illetve mobilon egyaránt elérhető IAB standard méretekben. A formátum egy 4 oldalú hasáb, amely user interakcióra vagy automatikusan fordul át egyik oldaláról a másikra, oldalanként akár külön kreatív és landing oldal beállítás lehetőségével. 

A portfóliónkban elérhető összes formátum a Showroom-unkban működés közben is megtekinthető és minden kommunikációban felármentesen használhatók.