Feliratkozás hírlevélre

Védd meg a márkádat és növeld kampányaid sikerességét hirdetésellenőrzéssel!

2025. március 18.

A digitális hirdetési piac sajnos nem mentes a csalásoktól. A hirdetési csalások (ad fraud) különböző formái egyre nagyobb számban fordulnak elő, melyek pénzveszteséggel járnak a hirdetők számára, és rontják az online hirdetések megítélését is. Különösen nagy probléma lehet ez a Programmatic hirdetésben, amelyben automatizált rendszerek döntenek hirdetéseink elhelyezéséről....

Tovább olvasom

Mennyire figyel a felhasználó a bannerekre?

2025. február 14.

Digitális kampányok futtatásakor sokszor felmerül az a kérdés, hogy milyen módon találkozik egy weboldalakon böngésző felhasználó az ott megjelenő hirdetésekkel. A viewability és az ad verification az utóbbi évek fontos metrikái és hívószavai lettek, előbbi mutatná meg ugye nekünk azt, hogy egy felhasználó képernyőjére került-e a hirdetés, melyre van egy...

Tovább olvasom

Infinety exkluzív formátumok minden fontos pillanathoz

2024. augusztus 30.

Az elmúlt évek során folyamatosan bővítettük az elérhető formátumaink palettáját, így minden kampányhoz céltól, vagy kommunikált terméktől függően releváns formátumot ajánlani. Általánosságban a statisztika szerint azokra a bannerekre, amelyeken valamilyen mozgás található, akár 40%-kal nagyobb eséllyel kattintanak a felhasználók, így kampányok eredményességét is tökéletesen támogatja egy ilyen típusú megjelenés. Az...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2025.02.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024-2025. Infinety portfólió