Feliratkozás hírlevélre

Szezonalitás tematikák szerint – híroldalak

2020. október 9.

Korábbi sorozatunkat folytatva, ezúttal portfóliónk feltörekvő híroldalait szeretnénk részletesebben bemutatni. Szemben a már feldolgozott tematikákkal, a híroldalak nem mutatnak évszakokhoz vagy az év más, jól körülhatárolható időszakaihoz köthető szezonalitást. Az oldalletöltések számát ezeken az oldalakon viszonylagos állandóság jellemzi. Egy-egy váratlanabb esemény vagy éppen felkapott aktualitás persze okozhat meglepetéseket, de...

Tovább olvasom

Kimagaslóan aktív látogatótáborok az Infinety-nél

2020. szeptember 12.

Blogbejegyzésünkben szeretnénk bemutatni a legaktívabb látogatótáborokkal rendelkező weboldalainkat, mindezt az egy főre jutó oldalletöltések számát jelző Page Impression/Unique Visitor (PI/UV) mutatón keresztül. Igyekszünk kitekinteni az online médiapiaci helyzetre és az említett arányszám szempontjából jellemezni portfóliónk weboldalait.  A PI/UV mutató azt fejezi ki, hogy egy egyedi felhasználóra (UV) átlagosan hány...

Tovább olvasom

Az Infinety továbbra is az egyik legnagyobb elérésű Sales House a női internetezők célcsoportjában

2020. szeptember 2.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci helyzetét határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety – elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is...

Tovább olvasom

Infinety Mayon Desktop

Kérjük, tekintse meg október havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió