Feliratkozás hírlevélre

Infinety exkluzív formátumok minden fontos pillanathoz

2024. augusztus 30.

Az elmúlt évek során folyamatosan bővítettük az elérhető formátumaink palettáját, így minden kampányhoz céltól, vagy kommunikált terméktől függően releváns formátumot ajánlani. Általánosságban a statisztika szerint azokra a bannerekre, amelyeken valamilyen mozgás található, akár 40%-kal nagyobb eséllyel kattintanak a felhasználók, így kampányok eredményességét is tökéletesen támogatja egy ilyen típusú megjelenés. Az...

Tovább olvasom

Nálunk biztonságban van a márkád! 99,5% brand safety & 99,7% valós forgalom arány a portfóliónkon 2023-ban!

2024. április 18.

Sokat hallottunk már a brand safety-ről, a legtöbbünk fejében pedig van is elképzelés arról, mit jelent ez a fogalom. De miről is van szó pontosan? Kontextuális célzás? Kulcsszókizárás? Ad fraud? Vagy talán nem is a brand safety, hanem inkább a brand suitability, vagy épp az ad verification...

Tovább olvasom

Az ideális weboldal az ügynökségek-hirdetők szemszögéből

2024. április 8.

Amikor egy weboldalt szeretnénk úgy optimalizálni, hogy nagy média ügynökségek és világmárkák hirdetései megjelenjenek rajta, úgy annak számos kritériumnak kell megfelelnie. Ezek közé tartozik többek között a tartalom minősége, az oldal stabil látogatottsága, a minőségi mutatók, a design és a felhasználói élmény. Fontos kiemelni, hogy az oldalnak stabil, tervezhető és kiszámítható...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.10.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024. Infinety portfólió