Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Szezonalizás tematikák szerint – oktatási, iskolai tartalmak

Immáron ismétlődő témaként, negyedévente találkozhatnak Olvasóink a szezonalitás mentén csoportosított oldalbemutatóinkkal, melyekben 2-2 prémium portfóliótagunk kapcsán sorolunk fel megdönthetetlen érveket a médiatervezés mellett (korábbi bejegyzéseink a cikk alján, valamint növekvő időrendben itt, itt, és...

Esettanulmányok

Niche tematikus felületekkel a hatékony natív együttműködésért!

Az „Infinety, mint network” szintű szemlélet mellett kiemelten fontosnak tartjuk a tematika alapú médiatervezést is, akár csak néhány, válogatott tartalommal, a legspecifikusabb célcsoportokat elérve. Az Infinety portfóliójában több mint 180 weboldal, ezáltal megannyi tematika érhető el...

Esettanulmányok

Viewability – mit gondol a piac?

Ahogy arról korábban a programmatic témájában már írtunk, az idei év második felére ütemezett szakmai interjúsorozatunk témájaként most a viewability-re koncentráltunk. Ebben a témában beszélgettünk a sokszor teljesen különböző szervezeti felépítéssel és ügyfélkörrel rendelkező Partnereinkkel, mely...

Szezonalizás tematikák szerint – oktatási, iskolai tartalmak

2019. december 4.

Immáron ismétlődő témaként, negyedévente találkozhatnak Olvasóink a szezonalitás mentén csoportosított oldalbemutatóinkkal, melyekben 2-2 prémium portfóliótagunk kapcsán sorolunk fel megdönthetetlen érveket a médiatervezés mellett (korábbi bejegyzéseink a cikk alján, valamint növekvő időrendben itt, itt, és itt olvashatók). Szezonzáró témakörként visszatekintünk az Alma...

Tovább olvasom

Szempontok sikeres programmatic együttműködéshez

2019. november 29.

A hazai és a nemzetközi digitális hirdetési piacon is az egyik legfontosabb üzletággá vált a programmatic a hagyományos display mellett, így egyre kevésbé kihagyható az online kommunikációkból. Legyen szó klasszikus megjelenésről vagy programmatic kampánylábról, fontos a gördülékeny és hatékony együttműködés a tervezői és a médiaoldali szereplők között, ezzel táptalajt adva...

Tovább olvasom

Niche tematikus felületekkel a hatékony natív együttműködésért!

2019. november 22.

Az „Infinety, mint network” szintű szemlélet mellett kiemelten fontosnak tartjuk a tematika alapú médiatervezést is, akár csak néhány, válogatott tartalommal, a legspecifikusabb célcsoportokat elérve. Az Infinety portfóliójában több mint 180 weboldal, ezáltal megannyi tematika érhető el a hirdetői igények legmagasabb kiszolgálása érdekében. Természetesen továbbra is rendelkezésre...

Tovább olvasom

Infinety 2Face

Kérjük tekintse meg december havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019. Infinety teljes értékesítési portfólió