Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Infinety tervezési standardok – 2. rész

Kétrészes írásunk első felében az Infinety tervezési standardok közül szó esett a felár nélküli Rich Media használatról, a grátisz targetálási lehetőségekről, valamint a rugalmas sitemixekről. A kampányainkra érvényes extra, az Ügyfél számára mindenképpen előnyös szolgáltatásaink sora...

Hírek

Az Infinety Group prémium long-tail portfóliója vezető elérésű a hazai Sales House-ok között

A Gemius - DKT hivatalos online közönségmérési adatai alapján az Infinety Group prémium long-tail portfóliója 2019 júniusában vezető pozíciót foglal el a Sales House-ok rangsorában. Portfóliónk elérése a hónapban meghaladta a 4,5 millió egyedi látogatót (unique visitor - UV),...

Elemzések, analitika

Szezonalitás tematikák szerint – sportos tartalmak

Márciusi bejegyzésünkben ígéretet tettünk arra, hogy a szezonalitással kapcsolatosan lesz egy sorozatunk, melyben azt elemezzük, hogy egyes tematikákban miként lehet előre tervezhető módon számolni a forgalmi változásokkal egy leendő digitális kommunikáció sikeressége érdekében. Jó hírünk, hogy...

Statikus bannerből Rich Media formátum felár nélkül

2019. augusztus 14.

A médiatervezés egyik alapvető kérdése az, hogy milyen bannerméretekkel és megjelenés típusokkal érdemes tervezni, ezt nagyban befolyásolja a kampány célja (image vagy performance) is. Napjainkban vitathatatlan, mennyire fontos, hogy olyan megjelenéseket használjunk a digitális platformokon, amelyek felkeltik a userek figyelmét. Mi ebben a blogbejegyzésünkben azt fogjuk bemutatni, hogy a portfóliónkon egy...

Tovább olvasom

Infinety tervezési standardok – 2. rész

2019. július 30.

Kétrészes írásunk első felében az Infinety tervezési standardok közül szó esett a felár nélküli Rich Media használatról, a grátisz targetálási lehetőségekről, valamint a rugalmas sitemixekről. A kampányainkra érvényes extra, az Ügyfél számára mindenképpen előnyös szolgáltatásaink sora itt még korántsem ér véget, a további temérdek lehetőség közül...

Tovább olvasom

Az Infinety továbbra is vezető Sales House a női internetezők célcsoportjában

2019. július 24.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci helyzetét határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety –elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is vezető...

Tovább olvasom

Infinety Dual Click

Kérjük tekintse meg július havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió