Feliratkozás hírlevélre

Esettanulmányok

Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a...

Elemzések, analitika

Szezonalizás tematikák szerint – oktatási, iskolai tartalmak

Immáron ismétlődő témaként, negyedévente találkozhatnak Olvasóink a szezonalitás mentén csoportosított oldalbemutatóinkkal, melyekben 2-2 prémium portfóliótagunk kapcsán sorolunk fel megdönthetetlen érveket a médiatervezés mellett (korábbi bejegyzéseink a cikk alján, valamint növekvő időrendben itt, itt, és...

Esettanulmányok

Niche tematikus felületekkel a hatékony natív együttműködésért!

Az „Infinety, mint network” szintű szemlélet mellett kiemelten fontosnak tartjuk a tematika alapú médiatervezést is, akár csak néhány, válogatott tartalommal, a legspecifikusabb célcsoportokat elérve. Az Infinety portfóliójában több mint 180 weboldal, ezáltal megannyi tematika érhető el...

Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

2020. január 8.

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a fiatalok (15-29 évesek) 39,7%-át, és a magas (ESOMAR AB) státuszú...

Tovább olvasom

Szezonalizás tematikák szerint – oktatási, iskolai tartalmak

2019. december 18.

Immáron ismétlődő témaként, negyedévente találkozhatnak Olvasóink a szezonalitás mentén csoportosított oldalbemutatóinkkal, melyekben 2-2 prémium portfóliótagunk kapcsán sorolunk fel megdönthetetlen érveket a médiatervezés mellett (korábbi bejegyzéseink a cikk alján, valamint növekvő időrendben itt, itt, és itt olvashatók). Szezonzáró témakörként visszatekintünk az Alma...

Tovább olvasom

Szempontok sikeres programmatic együttműködéshez

2019. december 9.

A hazai és a nemzetközi digitális hirdetési piacon is az egyik legfontosabb üzletággá vált a programmatic a hagyományos display mellett, így egyre kevésbé kihagyható az online kommunikációkból. Legyen szó klasszikus megjelenésről vagy programmatic kampánylábról, fontos a gördülékeny és hatékony együttműködés a tervezői és a médiaoldali szereplők között, ezzel táptalajt adva...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük tekintse meg január havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019. Infinety teljes értékesítési portfólió