Feliratkozás hírlevélre

Esettanulmányok

Kampánymenedzsereink kedvenc bannerformátumai - 3. rész

Szakmai és szubjektív szempontok alapján szeretnénk egy rövid, 3 részes összeállítás keretében bemutatni az Infinety kampánymenedzsereinek legkedveltebb bannerformátumait. Az első rész itt, a második rész pedig ide kattintva olvasható. Inspiration 3D Az inspiration 3D megjelenésünk rendkívül népszerű az ügyfeleink körében....

Hírek

Új oldalaink a télen pihenni vágyó userek elérésére

A 2005-ben alakult Termalfurdo.hu Magyarország vezető egészségturizmussal foglalkozó portálja, amely a fürdőzés mellett lifestyle és wellness témákban nyújt minőségi információkat olvasóinak. A portál egyik legjelentősebb értéke a tartalmas fürdő- és szállásadatbázis. Az erre épülő, összetett és részletes keresésekre...

Hírek

OMK a sales szakterület szemével – konferencia összefoglaló

Ügynökségi sales kollégáink részt vettek a novemberi, háromnapos 28. Országos Marketing Konferencián annak érdekében, hogy megtudják, mit gondolnak a piac top hirdetői a legújabb trendekről. Örültünk annak, hogy mindhárom napnak külön tematikája és felépítése volt, így izgalmas és cseppet sem...

Az Infinety 2018-ban is vezető Sales House

2018. január 11.

Teljes értékesítési portfóliónk a hazai internetezők 62%-át, havonta átlagosan 3,7 millió egyedi látogatót ér el, stabilan megőrizve vezető Sales House pozíciónkat 2018-ban. Amellett, hogy az Infinety portfóliójával széleskörűen elérhetőek a belföldi internetezők, fontosnak tartjuk a szegmentált elérés hangsúlyozását is a kampánycélok hatékonyabb megvalósítása érdekében. Az Infinety által értékesített médiafelületek minden esetben stabil elérést garantálnak, hosszútávú...

Tovább olvasom

Az IAB ads.txt ajánlásáról

2018. január 3.

Bizonyára sokan emlékeznek még a tavaly tavasszal történt Youtube bojkottra, ami – több egyéb brand safety fiaskóval együtt – felrázta a médiapiac vásárlói és kínálati oldalát, és központi témává tette a hirdetési környezetre való odafigyelést. A hirtelen kialakult, és a hirdetési csalásoknak köszönhetően csak egyre zavarosabbá váló piaci helyzetben...

Tovább olvasom

Boldog új évet kívánunk!

2017. december 29.

Az év utolsó blogbejegyzésében szeretnénk minden kedves olvasónknak sikerekben gazdag új évet kívánni és egyúttal megköszönni, hogy 2017-ben megtiszteltek figyelmükkel. Jövőre is azon leszünk, hogy érdekes, szakmailag releváns és sokrétű bejegyzéseket közöljünk blogunkon.  Az óév búcsúztatásaként olvasóink figyelmébe ajánljuk az idei év "lekattintékonyabb" infinety-s bejegyzéseit. ...

Tovább olvasom

Dual Click

Kérjük tekintse meg legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió