Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Továbbra is vezető szerepben az Infinety prémium long-tail portfóliója

2018 decemberében az Infinety produkálta a legnagyobb növekedést hazánk vezető online sales house-ai és kiadói körében, ha a portfóliók által elért egyedi látogatók számát nézzük. Az elmúlt esztendő utolsó hónapjában 209.000-el több internetező fordult meg weboldalainkon novemberhez képest, ezzel...

Hírek

Bemutatjuk legújabb bannerfejlesztéseinket!

Az Infinety-nél a jövő évi hirdetésforgalmat is felkészülten várjuk, ennek mi sem mutatósabb példája, minthogy ismét 2 új szemetgyönyörködtető Rich Media formátummal készültünk, melyeket januártól már használhat is a nagyközönség. Az Inspiration 3D formátumunkat reméljük, már mindenki ismeri, hiszen ez...

Hírek

Hogyan legyen jó tartalom alapú kampányom? – Média- és Ügyféloldali feladatok

A tartalommarketing – mint tudjuk – egyáltalán nem újkeletű jelenség. Nóvumként sokkal inkább érdemes említeni, amikor a digitális térben létrehozott és terjesztett tartalomról beszélünk. A rendelkezésre álló eszköztár folyamatosan szélesedik, a klasszikus PR cikkeket egyre inkább...

2019: új év, új célok – (időjárásjelentés a kampánymenedzsment szakterülettől)

2019. február 8.

Lelkesen, rengeteg új céllal vágunk neki a 2019-es évnek. Az idei szezon várható eredményei kapcsán volt pár kötetlen beszélgetésünk, melyben az ez évi „esélyeket latolgattuk”: az idei év is a mobil éve lesz? Változnak-e nagymértékben a megrendelt egységek, vagy eltolódunk a precíziósabb mutatók felé (lead fókuszú, vagy VI alapú...

Tovább olvasom

Továbbra is vezető szerepben az Infinety prémium long-tail portfóliója

2019. január 22.

2018 decemberében az Infinety produkálta a legnagyobb növekedést hazánk vezető online sales house-ai és kiadói körében, ha a portfóliók által elért egyedi látogatók számát nézzük. Az elmúlt esztendő utolsó hónapjában 209.000-el több internetező fordult meg weboldalainkon novemberhez képest, ezzel közel 4 és félmillió egyedi látogatót szólított meg az Infinety...

Tovább olvasom

Adwords? Doubleclick? Ez már a múlt

2019. január 3.

Természetesen nem temetni készülünk a címben szereplő nagyon is népszerű Google termékeket, de mivel azok jelentős átalakuláson mentek keresztül a közelmúltban, úgy gondoltuk, hogy érdemes lehet segíteni munkátokat azzal, hogy kicsit rendszerezzük a változásokat követő névcseréket. Forrás:Giphy Google Ads: A Google kiadott egy ...

Tovább olvasom

Video Pushdown

Kérjük tekintse meg január havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió