Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Programmatic adatcsomagok az Infinety kínálatában

Ha a hazai piac programmatic szakembereivel beszélgetnénk, garantálni mernénk, hogy egy ilyen munkamegbeszélés valamely pontján felmerülne az az összefüggés, hogy az automatizált, adatorientált vásárlási megoldások nagy mennyiségű és jó minőségű – releváns – felhasználói adatok mellett tudnak igazán kimagasló...

Elemzések, analitika

Szezonalitás tematikák szerint – utazási, kikapcsolódási tartalmak

Jelen írásunkban szeretnénk néhány praktikus tanáccsal szolgálni az idei év „tervezési oltárán” – vajon milyen tematikus felületeken lehet fontos figyelembe venni a témakörhöz kötődő online és offline aktivitásokat, amelyek a site forgalmát, a látogatók interakciós hajlandóságát befolyásolhatják? Utazás tematikában...

Esettanulmányok

Fejlesztéseink forrása: a piac

Nem médiaszektori sajátosság, hogy a szolgáltatói és az ügyfél oldal szoros kommunikációja növeli a nyújtott szolgáltatás színvonalát. Bár házon belül egyikünk se lát bele komolyabban más terület működésébe, megkockáztatjuk, hogy a digitális hirdetési piac kifejezetten gyorsan növekvő (és változó)...

Programmatic adatcsomagok az Infinety kínálatában

2019. március 28.

Ha a hazai piac programmatic szakembereivel beszélgetnénk, garantálni mernénk, hogy egy ilyen munkamegbeszélés valamely pontján felmerülne az az összefüggés, hogy az automatizált, adatorientált vásárlási megoldások nagy mennyiségű és jó minőségű – releváns – felhasználói adatok mellett tudnak igazán kimagasló eredményeket szállítani. Utóbbi összefüggés hívta életre az Infinety Data Management...

Tovább olvasom

Szezonalitás tematikák szerint – utazási, kikapcsolódási tartalmak

2019. március 12.

Jelen írásunkban szeretnénk néhány praktikus tanáccsal szolgálni az idei év „tervezési oltárán” – vajon milyen tematikus felületeken lehet fontos figyelembe venni a témakörhöz kötődő online és offline aktivitásokat, amelyek a site forgalmát, a látogatók interakciós hajlandóságát befolyásolhatják? Utazás tematikában szeretnénk két rövidebb bemutatást tartani, ezzel elindítva a portfóliónk kreatív...

Tovább olvasom

Fejlesztéseink forrása: a piac

2019. február 28.

Nem médiaszektori sajátosság, hogy a szolgáltatói és az ügyfél oldal szoros kommunikációja növeli a nyújtott szolgáltatás színvonalát. Bár házon belül egyikünk se lát bele komolyabban más terület működésébe, megkockáztatjuk, hogy a digitális hirdetési piac kifejezetten gyorsan növekvő (és változó) szegmens, emiatt fokozottan érvényes az első mondatban megfogalmazott szabály.Az Infinety-nél...

Tovább olvasom

Scroll

Kérjük tekintse meg április havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió