Feliratkozás hírlevélre

Mobil Rich Media formátumok kínálatunkban - interaktív fejlesztések

2020. szeptember 25.

Az online médiafogyasztási szokások változásának eredményeként mára természetessé vált, hogy egy népszerű weboldal több felhasználót ér el és nagyobb forgalmat generál mobil eszközön, mint desktop platformon. Prémium long-tail portfóliónkon keletkezett forgalmi adatok is ezt támasztják alá, hiszen hosszú hónapok óta tartó tendencia az, hogy a mobilos oldalletöltések száma a...

Tovább olvasom

Viewability aratás: formátumjavaslataink magas VIR-hez

2020. július 20.

Az online médiapiacon az elmúlt néhány év egyik legfontosabb hívószava lett a viewability.  Ez a mutató a Hirdető partnereink számára is egy olyan mérési pont, amely mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Mind az image, mind pedig a performance alapú kampányok sikerességének értékelésekor meghatározó szempont lehet, hogy a teljesült...

Tovább olvasom

Több kreatívot támogató formátumok az Infinety kínálatában

2020. július 10.

Az online médiatervezés során fontos kérdés, hogy milyen banner méretek és formátumok illenek leginkább a kommunikációhoz. Napjainkban vitathatatlanná vált, mennyire fontos a userek figyelmének felkeltése a kialakult reklámzajban. Ebben a blogbejegyzésünkben szeretnénk segítséget nyújtani a választásban, ehhez ezúttal a több kreatívot is támogató formátumokat szeretnénk bemutatni. A formátumaink fejlesztésekor...

Tovább olvasom

Infinety Mayon Desktop

Kérjük, tekintse meg október havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió