Feliratkozás hírlevélre

2022 TOP 5 legnépszerűbb formátuma

2023. február 16.

A portfóliónkban elérhető látványos Rich Media megoldások száma évről évre növekszik, melyeket elsősorban a piac által támasztott igények alapján fejlesztjük le, hogy a mindenkori ügyfélelvárásoknak és kommunikációs céloknak megfelelő megoldásokkal járulhassunk hozzá a kampányokhoz. Ebben a blogbejegyzésünkben a több, mint 80, felármentesen használható formátum közül bemutatjuk azt az 5 megjelenési lehetőséget,...

Tovább olvasom

Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 2: Főszerepben a „Yay or Nay”

2022. november 5.

„Egy Rich Media akkor jó, ha minél feltűnőbb.” – járhat valami ilyesmi egy hirdető fejében, amikor a termékének, vagy szolgáltatásának bannert tervez. Mégpedig teljes joggal, hiszen manapság, amikor is az online marketing virágkorát éljük, a webes platformokon szinte egymást tapossák a különböző felugró, animált hirdetések. Egy idő után viszont elkerülhetetlen...

Tovább olvasom

Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 1.

2022. október 20.

Új rich media megjelenéseinkről szerencsére rendszeresen tudunk írni, hiszen folyamatosan csikorognak a fogaskerekek, fényesen világítanak a villanykörték a fejlesztő ötletgazdák feje felett; így mindig tudunk újdonsággal szolgálni hirdető Ügyfeleink számára. Legyen az egy felmerülő igényre gyorsan adott fejlesztési válasz, vagy az időzített új termék, melyek félévente érkeznek és két részletben...

Tovább olvasom

Infinety Zipper

Kérjük, tekintse meg december havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2022. Infinety teljes értékesítési portfólió