Black Friday – ezek a formátumok teljesítettek a legjobban

2020. december 10.

Tartalmas és változatos Black Friday megjelenéseken vagyunk túl az idei évben is (legyen az konkrétan egy napos, hétvégi, vagy több hetes akciók kommunikációja), ezek a kampányok pedig bővelkedtek Infinety Rich Media megoldásokban és standard kreatívokban egyaránt. Blogbejegyzésünkben szeretnénk is némi hasznos információval ellátni a kedves olvasókat ennek kapcsán és megmutatni, hogy mely formátumok, méretek működtek forgalomterelés szempontjából a legjobban ebben az időszakban.

Spotlight

Desktop felületen elérhető egyik legnépszerűbb formátumunk, user aktivitásra (a kurzor banner fölé mozgatásával) a banner kiemelése céljából elsötétül a kreatív körül minden tartalom, ezzel még inkább kattintásra ösztönözve a felhasználókat.

A Black Friday tematikában futott kampányainkat tekintve dicséretesen teljesített, 0,22% CTR átlaggal hozta le ezt az időszakot.

Inspiration 3D

Újabb klasszikus, ügyfélkedvenc formátum, ahol egy navigációs gombokkal ellátott, látványosan forgatható hasáb 4 oldalán tud a hirdető üzenetet átadni, a több megjelenési felület pedig alkalmas lehet storytelling funkciók ellátására is.

A november havi akciók 0,11% CTR átlagot értek el az Infinety portfólión futtatott Inspiration3D kreatívokon.

Mobil 480x480

Ez ugyan nem rich media formátum, hanem egy reszponzívan működtetett kreatív méret, mégis forgalomterelés szempontjából mobil felületeken remekül tudott működni. A méret ugyan elég nagynak tűnik egy mobil eszközre, de ezt a formátumot úgy üzemeltetjük, hogy az minden esetben a képernyőhöz igazítva tudjon megjelenni (ezzel segítve azt, hogy nagyobb kijelző esetén ne legyen „hézagos” a kreatív két oldalán a website, kisebb kijelző esetén pedig ne lógjon ki a böngészett felületről).

Ez a szintén népszerű mobil méret (és természetesen annak tartalmai) a vizsgált időszakban és kampányokban 0,18%-os CTR átlagot tudhat magáénak.

Formátumainkat minden kampánytípus esetén teljesen felármentesen biztosítjuk partnereink számára, melyeket működés közben a Showroom-unkban lehet megtekinteni. Bármilyen felmerülő kérdés kapcsán pedig örömmel várjuk a megkereséseket a sales@infinety.hu email címre!