Téli és tavaszi rich media válogatásunk

2022. június 14.

„Minél több a rich media formátum, annál jobb!” - Tartaná az online marketinges közmondás, amennyiben létezne ez egy hivatalos kézikönyvben. Nem tudunk ilyenről, bár hiánypótló lenne; azt gondoljuk, hogy számos kiváló szólás, közmondás elférhetne egy gyűjteményben, amellyel általánosságban élnek a média szakemberek. Általánosságban az is elmondható, hogy a fenti állítás tényleg igaz, még inkább akkor, ha ezeket a formátumokat kreatív, releváns, jól átgondolt tartalommal töltik fel az üzeneteket gyártó Ügyfelek. 2022-es merítés következik, ahol helyet kap pár „rég látott ismerős” is, remek példákat adva egy-egy rich media formátum látványos kihasználására.

Content Microsite

Új termék bevezetésénél, vagy akár csak egy adott téma bővebb, szakszerű kifejtésére tökéletes megjelenési lehetőség. 3 különböző microsite sablonunk közül válogathatnak hirdető Ügyfeleink, amelyekben cikkeket, videókat oszthatnak meg – ezek átlinkelhetnek a microsite hostolására használt weboldal tartalmaira, de ezek akár a microsite-on belül is tudnak működni. Emellett sablontól függően van lehetőség feliratkozó felület integrálására, illetve akár szavazást is indíthatunk az oldal keretein belül! Legújabban a Cerbona Ügyfelünk élt vele Vegán termékcsaládjának bemutatására:

 

Content Banner

Tartalomajánló megjelenésünk több landing URL befogadására is alkalmas, 300x600 px-es méretben. A különböző cikkajánló részek csak szöveges, de akár képes tartalommal is elláthatók. Minden eleme formázható:

  • betűtípus,
  • színek,
  • képek és
  • szövegek.

Egy kiemelt cikk helyezhető el benne és 3 db további szöveges ajánló – emellett pedig cím és logo megadására is van lehetőség. Tavaszi receptválogatással a formátumot nemrég a Dr. Oetker töltötte fel:

 

Video Olümposz Countdown

Örök klasszikus egy plusz funkcióval megtoldva: a 2 fázisú Video Olümposz formátumunknál a full page layer rész megadott ideig bezárhatatlan lehet igény esetén, ezzel instream jelleget öltve jelentethetünk meg mégis banneres formátumon keresztül videós tartalmakat. A formátum első fázisa kép és videós anyagokból áll, ahol a videó hang nélkül, loop-olva 10 másodpercenként újraindulva fut. User interakcióra, vagy a kurzort 3 másodpercig a formátumon hagyva pedig eljuthatunk a 2. fázisra, ahol aztán a videóval teljes egészében találkozhat a felhasználó. Igazán szép köntösbe ezúttal a Soproni öltöztette a legfrissebb mangós sörével:

 

Scratch

Újabb 2 fázisú megjelenéssel folytatjuk a listát: a Scratch formátum segítségével a felhasználókat is be tudjuk vonni a kreatív üzenet megjelentetésébe. A banner 1. fázisa „lekaparható”, ezzel felfedve a mögötte elrejtett tartalmat. Érdeklődést felkeltő, játékos formátum, amely megfelelő üzenettel maradandó élményt nyújt a felhasználónak. Az HBO Max bevezető kampányához használta fel Scratch formátumunkat:

 

Magazine

Minden prospektussal rendelkező áruháznak kötelező darab. Egy klasszikus hirdetési újság online verziója bannerbe csomagolva, amely az Infinety-nél 640x360 px méretben teljesítményalapon is vásárolható. Lapozható, belenagyíthat a felhasználó a tartalmakba, illetve az egyes lapok igény esetén külön landing URL-lel is elláthatók. Időalapon pedig arra alkalmas weboldalakon akár 1140x730 px méretben is megvásárolható. Katalógus alapú formátumunk legutóbbi felhasználója az Aldi volt:

 

Formátumainkat minden kampánytípus esetén teljesen felármentesen biztosítjuk partnereink számára, melyeket működés közben a Showroom-unkban lehet megtekinteni. Bármilyen felmerülő kérdés kapcsán pedig örömmel várjuk a megkereséseket a mailto:sales@infinety.hu email címre!