Programmatic Rich Media formátumok az Infinetynél

2022. május 13.

Az Infinetynél folyamatosan törekszünk a piaci trendekhez, illetve ügyfeleink igényihez igazodva fejleszteni látványosabbnál látványosabb formátumokat. Az elmúlt több, mint 5 évben egyre több ügyfél nyitott az automatizált hirdetések felé, ezért fontosnak tartjuk, hogy a hirdetőknek ne kelljen kompromisszumot kötniük, ha Rich Media formátumokról van szó, ezért 2017 óta a piacon elsőként tettük elérhetővé ezek használatát a programmatic kampányokban is.

A programmatic piactéren alapvetően a vásárlói oldalon (DSP-n) múlik, hogy milyen formátummal fut a kampány weboldalakon, szemben a klasszikus negotiated display kampányokkal, ahol a médiaoldal (jelen esetben mi, mint Infinety) felel azért, hogy a hirdető által kiválasztott formátum jelenjen meg a siteokon. Ebben a blogbejegyzésünkben a teljesség igénye nélkül néhány olyan formátumot mutatunk be, amelyek használhatóak a private dealekben és a klasszikus display kampányokban is gyakran használják az ügyfeleink.

Több kreatívot támogató formátumok:

Inspiration 3D

Az ügyfeleink által az egyik leggyakrabban használt formátumok közé tartozik. A megjelenés 4 különböző kreatívot is képes kezelni, a user oldalirányú lapozással tud váltani a kreatívok között. Alkalmas storytelling, awareness, performance és image célú kampányokhoz is.

Elérhető méretek: Desktop 970x250, 970x90, 728x90, 300x250, 300x600, 640x360; Mobil 300x250

Rotate desktop és Swipe mobile

A formátum hasonló az Inspiration 3D megjelenéshez, a legnagyobb különbség abban mutatkozik meg a két formátum között, hogy a Slider akár 4-nél is több kreatívot tud kezelni. A user a kurzora segítségével tudja „elhúzni” a kreatívokat, így tud váltani közöttük.

Elérhető méretek: Desktop 970x250, 300x250, 300x600, 640x360; Mobil 300x250

User interakciót igénylő formátumok:

2Face

A formátum 2 üzenet átadására képes, viszont a játékosabb formátumok közé tartozik. A felhasználó egy csúszka segítségével tud váltani a bannerek között, illetve desktopon a 2. kreatív videót támogat!

Elérhető méretek: Desktop 970x250, 970x90, 728x90, 250x250, 300x250, 300x600, 970x250, 640x360, 120x600, 160x600, 468x120, 468x180; Mobil 300x250

Dual Click

Kifejezetten alkalmas a nehezen elérhető célközönség elérésre, ugyanis működési mechanizmusának köszönhetően célzott üzenetátadást tesz lehetővé. Az első fázisban egy kérdést teszünk fel az internetezőknek, amelyre több (akár 4) lehetséges választ be tudunk állítani. Attól függően, hogy melyik válaszgombra kattint a user, megjelenik a válaszának megfelelő célzott üzenet. A válaszbanner akár videó is lehet.

Elérhető méretek: 300x250, 970x250, 300x600, 640x360; Mobil 300x250

Videós formátumok:

Video Olümposz

Két fázisú videós megjelenés, amelynek az első fázisa megegyezik a Video Olümposz Simple formátuméval. Az első kattintás után a formátum megnyílik egy brandingelhető full page layerré, majd a következő után kerül át a user a landing page-re.

Elérhető méretek: Desktop 970x250, 728x90, 468x120, 300x250, 160x600, 640x360, 300x600

Video Olümposz Simple

Egyfázisú videós megjelenés, amely a videó mellett képi anyagot is támogat, így látványosabb a sima videóbannernél. Kattintás után a user egyből a landing oldalra kerül.

Elérhető méretek: Desktop 970x250, 300x250, 640x360, 300x600; Mobil 300x250

Amennyiben felkeltettük érdeklődését a programmatic Rich Media formátumok használata iránt, vagy kérdés merült fel Önben, várjuk szíves megkeresését a sales@infinety.hu címen!