Dual Click – célcsoport szegmentálás könnyedén

2020. február 3.

Az online hirdetési megoldások egyik legnagyobb előnye mindig is a könnyű és pontos célozhatóság (targetálás) volt. Habár a közterületi (Out of Home) vagy akár a televíziós hirdetési csatornákhoz képest is rengeteg célzási lehetőség érhető el online, még így is számos olyan esettel találkozni, amikor a sztenderd targetálási lehetőségek nem, vagy nem teljesen egyeznek az Ügyfél elképzelésével. Úgy gondoljuk, hogy egy online kommunikáció akkor tud a leghatékonyabb lenni, ha a hirdetett termék vagy szolgáltatás valóban olyan felhasználóknak jelenik meg, akiknek a hirdetés megfelelően illeszkedik személyes igényeikhez.

2017-ben a fentebb írtak szellemében készítettük el Dual Click formátumunkat, ami egy kétfázisú megjelenés. Az első fázisban egy eldöntendő kérdést teszünk fel a felhasználónak; például, hogy inkább SUV vagy inkább sedan típusú autót venne-e. Ezt követően az egyik, preferált opcióra kattintva, a válasznak megfelelő üzenet jelenik meg a banner második fázisában. Megoldásunk használatával tehát biztosan a felhasználó egyéni igényének megfelelő üzenet kerül átadásra. A formátum AB tesztelésre is kiválóan alkalmas, hiszen a konstrukció képes például többféle termékvariánst is felkínálni, melyek közül a felhasználó a hozzá közelebb állót választhatja. A formátum a felsorolt előnyök mellett játékosan vonja be a célközönséget a hirdetési folyamatba, ezzel elősegítve a pozitív márkaasszociációt, valamint a magasabb márkavisszaidézés arányát. 2017 óta további, finomhangolt változatait is elkészítettük a Dual Click formátumnak, hogy azt még szélesebb körben lehessen alkalmazni, még több Ügyféligényt kielégítve.

A Dual Click variánsok:

A 2017-ben lefejlesztett Dual Click desktop formátumunk az összes IAB standard méretben elérhető és akár négy válaszlehetőséget is támogat, melyek mindegyikére külön landing page is beállítható. 

2020-ban 2 újabb Dual Click megjelenést is fejlesztettünk, melyeket a piaci igények hívtak életre, ebből az első a Dual Click Video. A formátumnak azonos a működési elve, mint fentebb, a Dual Click desktop megjelenésnek, viszont a második fázisban már videós megjelenést is támogat. Természetesen ez is elérhető minden IAB standard méretben.

Az idei év második variánsa a Dual Click Mobile, ami az eredeti koncepció mobilos megfelelője, így a megjelenés már teljesen multiscreen jellegű. A mobil verzió 300x250-es méretben érhető el és két válaszlehetőséget támogat. 

Dual Click formátumunk mindhárom változatáról elmondható, hogy a felhasználók, a válaszaiknak megfelelően retargetálhatók az Infinety inventory-ján, így a későbbiekben a saját igényeiknek – és preferenciák szerint –, a megfelelő üzenettel célozhatók újra. Alapszabályként, az Infinety-nél az összes Rich Media formátum csomagajánlatokban és – 2019-től –, már idő alapú megjelenéseknél is felár nélkül használható, ez alól pedig a Dual Click formátumok sem képeznek kivételt. A megjelenés bármikor kipróbálható tesztoldalon, a Showroom-unkban, ahol továbbra is 70-nél több választható formátumunk közül böngészhetnek Partnereink (a mobil változat tesztoldala itt, a desktop pedig itt érhető el).

Amennyiben bemutatott megoldásaink felkeltette olvasónk figyelmét, kérjük, hogy ajánlatkérésért, valamint további információért forduljanak az értékesítésért felelős kollegáinkhoz, akik a sales@infinety.hu címen állnak rendelkezésre.