Nem csak az új seprű seper jól – régi formátumaink újratöltve

2019. május 28.

Partnereink számára az egyik leggyakrabban bemutatott platformunk az Infinety Shorwroom-ja, ahol mára már 70-nél is több formátum tekinthető meg on-demand jelleggel. Ekkora választék esetén nem csoda, ha egyes termékek időszakosan kiugró népszerűségnek örvendenek, míg mások relatíve háttérbe szorulnak.

Ebben a blogbejegyzésben a teljesség igénye nélkül szeretnénk bemutatni néhány olyan régebbi Infinety terméket, amelyek a ma és holnap készülő médiatervek esetén is könnyedén megállják a helyüket, garantáltan leszállítva a kívánt teljesítménymutatókat.

Kilimandzsáró

A 2015-ös év igazi sikerterméke volt ezen fejlesztésünk, ami nem meglepő, hiszen a sztenderd méretekhez képest átlagosan 3x jobb átkattintási arány érhető el használatával. A formátum lényege, hogy a képernyőt görgetve a kreatív a kijelző tetejéhez „ragad”, majd a felfelé gördülő tartalom takarja el a görgetést követően. A formátum egyik legnagyobb hozzáadott értéke, hogy számos desktop eszközre kialakított méretben elérhető, továbbá a Hirdető fél oldaláról nem igényel egyedi vagy speciális anyagleadást, elég tehát a sztenderd bannert leadni, mi házon belül elkészítjük a megjelenést.

Video Olümposz Sticky

A Video Olümposz termékcsaládunk egyik tagja. A megjelenés során a skinezett videó loopolva fut a képernyő aljához tapadva, majd pedig kattintásra kinyílik a szinte teljes méretű, márkázható, video megjelenés. A Coalition for Better Ads iránymutatásai alapján az első fázis hang nélkül indul, és kizárólag kattintásra nyílik ki, így a felhasználók nem találkoznak kikerülhetetlen, vagy valóban zavaró hirdetési tartalommal.

Inspiration 3D Zoom

Számos megoldást kínálunk azon Hirdetők számára, akik egy formátummal több kreatívot (pl. termékeket) szeretnének megmutatni. Ezek közül az egyik az Inspiration 3D Zoom, amelyben a felhasználó oldalirányú lapozással, nagyításra emlékeztető animáció keretében vált a legfeljebb 4 lap között, ezzel akár ugyanennyi különböző terméket tekintve meg. A fejlesztés extra tulajdonsága – az Inspiration termékcsaládhoz hasonlóan –, hogy valamennyi fázishoz külön landing oldal rendelhető, ezzel a felhasználókat azonnal a kívánt helyre terelhetjük.

Mobile Pushdown

A klasszikusnak mondható desktop megjelenés mobilos „kistestvére”. A diszkrét, beágyazott méretre kattintva a kreatív lefelé tolja a tartalmat, így megjelenítve a második szakaszban elhelyezett nagyméretű bannert. Mivel a felhasználók részéről itt is interakciót kérünk a banner megnyitásához, ezért a hirdetés abszolút nem lesz zavaró, nem szakítja meg a felhasználói élményt.

Gravity

Harmadik mobilos javaslatunk a Gravity formátumunk, amely a telefon giroszkópját használja a hirdetés megjelenítéséhez. A formátum az eszköz mozgatásának megfelelően mozog, ezzel létrehozva a látványos és viewability szempontból is hatékony üzenetátadást. Továbbra is érvényes, hogy Ügyfeleinknek mindössze egy 300x250-es méretű bannert kell leadniuk, a Rich Media hirdetéshez nem kell semmilyen fejlesztést eszközölniük.

A fentebb bemutatott formátumaink – továbbra is – felár nélkül igényelhetők az egyedi látogató (UV), a megjelenés (AV), a kattintás (CT) és a viewable impression (VI), alapú kampányainkhoz. Ezzel buzdítjuk Ügyfeleinket az újdonságok kipróbálására, illetve ezzel igyekszünk teljes szabadságot biztosítani a médiatervezéskor a hirdetési megjelenések kiválasztását illetően. További formátumaink megtekintéséhez mindenkinek örömmel ajánljuk a Showroomunkat, az év hátralevő részében pedig további izgalmas fejlesztésekkel jelentkezünk.

Ajánlatkérés és további információk: sales@infinety.hu