Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Breaking News – Új híroldalak az Infinety kínálatában

Hírek, Információk és Üzleti, KKV, Döntéshozói tematikus csomagjainkat a Friss24.hu és az Azonnali.hu oldalakkal bővítettük. A Friss24.hu egy dinamikusan fejlődő, folyamatosan frissülő és kimagasló eléréssel rendelkező, elsősorban közéleti és bulvár témára...

Hírek

Legyél az Infinety Inventory Managere!

A hazai piac egyik legnagyobb digitális médiacégébe keressük legújabb munkatársunkat. Partnereink között olyan ügyfelekkel találkozhatsz, mint a Sony, az Unilever, a Mazda, vagy épp a Telekom. Határokon átívelő, a nemzetközi médiapartnereinkkel történő kapcsolattartáshoz keresünk...

Esettanulmányok

Mi egy Sales House feladata a Content Marketing kampányokban?

Igényes tartalom alapú kampány minden esetben szoros együttműködést kíván meg a hirdetői és a médiaoldal között. Úgy gondoljuk, hogy egy sales house feladata nem merülhet ki a weboldal és a márka közötti közvetítői szerepben: a projekt menedzselésén kívül elvárható, hogy...

„Valós” felhasználó a felhasználó? Útmutató a webmérés rejtelmeihez

2017. november 15.

2017. a döntés éve volt a digitális közönség- és forgalommérés magyar frontján, ugyanis a Digitális Közönségmérési Tenderen idén hirdetett győztest a DKT (Digitális Közönségmérési Tanács) Közgyűlése. A pályázatot a lengyel Gemius csapata nyerte, akik már az elmúlt években is biztosították sok más európai ország mellett a magyar piac számára is...

Tovább olvasom

Kampánymenedzsereink kedvenc bannerformátumai – 1. rész

2017. november 6.

Szakmai és szubjektív szempontok alapján szeretnénk egy rövid, 3 részes összeállítás keretében bemutatni az Infinety kampánymenedzsereinek legkedveltebb bannerformátumait. Elsősorban a hirdető számára hatékony megjelenési megoldásokat választottunk, de természetesen nem utolsó szempont a vizualitás és a gyártási költségeket szem előtt tartó praktikum sem. Video Olümposz   Nem csak desktopon, mobilon is...

Tovább olvasom

Breaking News – Új híroldalak az Infinety kínálatában

2017. október 27.

Hírek, Információk és Üzleti, KKV, Döntéshozói tematikus csomagjainkat a Friss24.hu és az Azonnali.hu oldalakkal bővítettük. A Friss24.hu egy dinamikusan fejlődő, folyamatosan frissülő és kimagasló eléréssel rendelkező, elsősorban közéleti és bulvár témára fókuszáló online hírportál. Az oldal a fiatalok körében is nagy...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Kérjük tekintse meg legkedveltebb videós formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió