Feliratkozás hírlevélre

„Valós” felhasználó a felhasználó? Útmutató a webmérés rejtelmeihez

2017. november 15.

2017. a döntés éve volt a digitális közönség- és forgalommérés magyar frontján, ugyanis a Digitális Közönségmérési Tenderen idén hirdetett győztest a DKT (Digitális Közönségmérési Tanács) Közgyűlése. A pályázatot a lengyel Gemius csapata nyerte, akik már az elmúlt években is biztosították sok más európai ország mellett a magyar piac számára is...

Tovább olvasom

Az okostelefonok átveszik az uralmat?

2017. október 17.

A mai értelemben vett első okostelefont az Apple 2007-ben dobta piacra. (Az okostelefonok első előfutárai még ennél is korábban, már a ’90-es években a boltok polcaira kerültek, de az igazi áttörést az Apple iPhone-ja hozta meg). Azóta folyamatosan téma a digitális marketinggel foglalkozó szakemberek körében, hogyan érdemes felhasználni a...

Tovább olvasom

Kimagasló affinitás az Infinety prémium portfólióján

2017. október 3.

Ezúttal az Infinety long-tail portfóliójának kimagasló affinitását mutatjuk be három, gazdaságilag központi jelentőségű célcsoportban. Az Infinety portfóliója mind a fiatal, 15-29 év közötti internetezők, a női látogatók és a magyar háztartások főbevásárlói között is kiemelkedő eredményeket és affinitási mutatókat szállít Ügyfeleink számára. Long-tail portfóliónk stabilan vezető elérést biztosít...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Kérjük tekintse meg legkedveltebb videós formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió