Programmatic hirdetési költések alakulása Európában

2020. november 20.

A programmatic költések 2013 és 2019 közötti alakulásáról publikált elemzést az IAB Europe. A hirdetési piac vizsgálatához európai országok IAB szervezeteinek adatai, valamint DSP és SSP riportok is a rendelkezésükre álltak. 

Az elemzésben szereplő számok bruttó értékek (a kiadói SSP jutalékok is bele vannak számolva). A teljes anyag itt érhető el.

Összefoglaló:

(full screen mód az ábra jobb felső sarkába kattintva érhető el)

A programmatic típusú vásárlás a hazai reklámtortának is a legdinamikusabban növekvő szelete. Ajánljuk Ügyfeleink figyelmébe az Infinety több mint 3000 hirdetési zónából álló programmatic portólióját, ahol ügyfeleink az open piacról és private dealek-en keresztül is hirdethetnek. Várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen!