A L’Oreal hitt a contentben

2017. július 20.

A 2015-ös évben megalakult Content Marketing Divíziónknak szerencsére egyre több a tennivalója, tavaly karácsony környékén pedig egy kiemelt projektet kezelt, a L’Oreal, Vichy Neovadiol kampányát.

A kommunikáció fókuszában egy, a változókorban lévő nőknek szánt bőrápolási készítmény volt, amelyet Ügyfelünk legfőképp natív tartalom segítségével kívánt hirdetni. A koncepciót, valamint a kampányterv részleteit illetően szabad kezet kaptunk, így több, párhuzamosan futó kampánylábat javasoltunk.

Egyrészt fontos volt célzottan elérni a célcsoportot (jellemzően edukációs, de könnyed tartalommal), ezt több, különböző egészség tematikus oldalunkon futtatott natív cikksorozattal értük el. A keletkező szerkesztőségi tartalmak a menopausa kihívásait, testi-lelki változásait járták körül, az egyszerű bőrápolási tippektől egyészen a szenzitívebb, szexualitást is érintő témákig. A natív contentet minden esetben megtámogattuk szponzorációval, vagy egyéb rich media banner megoldással. A „hagyományos” eszközök mellett teljesen új, dedikált rovatokat hoztunk létre weboldalainkon, hogy Ügyfelünk a lehető legrelevánsabb környezetben jelenhessen meg. A tartalom olvasottságának növelése érdekében site-jaink megosztották a szerkesztőségi cikkeket a saját Facebook oldalukon, hiteles tartalmat kínálva a weboldal közösségének, és organikus forgalmat irányítva az üzenetre.

Az edukatív, célzott elérés mellett image célokat is szerettünk volna elérni, így Ügyfelünknek javasoltunk egy célcsoportra szabott csomagon futtatott videós kampánylábat is. A Vichy kiváló online posztját - a legkedveltebb, Video Olümposz névre keresztelt mozgóképes formátumunk segítségével - egymilliónál is többször juttattuk el, többszázezer releváns felhasználónak (312 000 egyedi látogató (UV) és 1,2 millió oldalletöltés (AV)).

Úgy érezzük, hogy a kampány több szempontból is mérföldkőnek számított a divízió életében: az 1-2 hetes együttműködéseket követően ezúttal egy kéthónapos kommunikációban vehettünk részt, illetve tucatnyi cikk elkészítését sikerült koordinálnunk házon belül. Kiemelten örültünk annak, hogy a L’Oreal bizalmat szavazott olyan niche tematikus weboldalaknak, mint a marmalade.hu vagy a szeniormagazin.hu, ezzel megvalósítva az együttműködésünket.

Természetesen folyamatosan azon dolgozunk, hogy bővítsük a Content Marketing Divíziónk szolgáltatásait: jelenleg az influencer portfóliónkat erősítjük, illetve vlogger alapú megoldásokkal és nyereményjáték-koncepciókkal próbáljuk kielégíteni Ügyfeleink minden igényét.