Awareness építés napok alatt az Infinety-vel

2019. február 22.

A digitális hirdetési szektor fejlődésével egyre szofisztikáltabb kampányok jelennek meg, melyek más és más céllal kerülnek megtervezésre. Ezzel együtt szinte minden hirdetőnek szüksége van – kisebb vagy nagyobb mértékben - awareness célú kampányokra az éppen aktuálisan kommunikált termék vagy szolgáltatás jellegétől függően. Az ilyen célú kampányok tervezése során kritikus pont a reach maximalizálása, ezért fölmerül a kérdés, hogy milyen médiamix is támogatja leghatékonyabban a fenti célkitűzést.

A legnagyobb elérésű weboldalak logikus választásnak tűnnek, hiszen a napi látogatószámuk kimagaslik a többi felület közül, így többnyire rövid idő alatt érik el a maximális egyedi látogatószámukat (napi bontásban nézve; aki hétfőn ellátogat egy nagy kiadó oldalára, az általában kedden is megteszi).

Az Infinety 4.4 millió havi egyedi látogatót elérő portfólióját a piaci szereplők szívesen használják hosszabb (többhetes) kommunikációkra is, de úgy gondoljuk, hogy akár a rövidebb lejáratú, akár csak néhány napos kampányok esetben is érdemes velünk tervezni.

A fentiek alátámasztására megvizsgáltuk elérésünket 2019 februárjának első 6 napjában a Gemius - DKT hivatalos látogatottsági adatai alapján. Tesztünkben – két jól különhatárolható célcsoport –, a nők és a férfiak körében is megvizsgáltuk, hogy hogyan viszonyul portfóliónk válogatott tematikus oldalainak napi átlagos elérése versenytársaink releváns tartalmaihoz képest.

Teljesítmények a vizsgált célcsoportokban

 


 


Nem vitatjuk, hogy a legnagyobb kiadók magas márkaértékű tartalmait nem lehet mindig kihagyni a médiatervekből, azonban – a fenti adatok tükrében –, jó szívvel javasoljuk az Infinety long-tail portfóliójának használatát a rövidebb lejáratú awareness építő kampányokban is, hiszen a célcsoportra vetített kiemelkedő elérési adatok mellett az általunk garantált exkluzív reach is hozzájárul Ügyfeleink digitális kommunikációjának sikerességéhez.