Szezonalitás tematikák szerint – Lakberendezés, lakásfelújítás

2019. augusztus 30.

A szezonalitás mentén történő site bemutatóink korábbi állomásai utazás, valamint sport tematikát dolgoztak fel, mindkét esetben kiemelve 2-2 releváns Infinety portfóliótagot, akik az érintett témakörben és időszakokban kiemelkedően jó választásnak bizonyulhatnak Ügyfeleink számára. Így augusztus vége felé elgondolkoztunk, hogy weboldalaink mely része lehet az iskolakezdési időszakban téma szempontjából releváns. Habár több lehetőséget is találtunk, ezúttal felújítunk, berendezünk: home, barkács és és DIY híreink következnek!

Lakbermagazin.hu

A friss, trendi és praktikus lakberendezési ötletek mellett a hagyományos belsőépítészet, valamint otthonunk élhetővé tételének, feldobásának kimeríthetetlen online tárháza. Hirdetési szempontból pedig az elmúlt évek tapasztalatai alapján nevezhetjük az oldalt az time-based, azaz idő alapon értékesített kampányok „Mekkájának” is. Tartalmunkat szívből ajánljuk minden olyan hirdető számára, akik barkács, lakásfelújítás, ház körüli munkák/tevékenységek hirdetését szeretnék feldobni, hiszen oldalunk látogatói képezik a tökéletes célközönséget a fentebb sorolt tematikához. Mindemellett azonban autós hirdetőink között is nagy népszerűségnek örvend ez a felület!

Elsődlegesen PR cikk megjelenéssel, valamint banneres fix megjelenésekkel tervezhetünk az oldalon a népszerű nagyobb méretekkel (970x250, 300x600, 640x360), de igény esetén ezek kisebb verziói is alkalmazhatók az oldalon, akárcsak méltán népszerű Rich Media formátumaink. Megjelenítési ötletek gyűjtéséhez, inspirálódáshoz továbbra is az Infinety Showroom meglátogatását ajánljuk!

A weboldal forgalmának 70%-a keresőből érkezik a Similarweb májusi-júliusi statisztikái szerint, így ha valamilyen lakberendezési tippre van szükségünk, ismét jó kezekbe kerülünk, hiszen nagy valószínűséggel a Lakbermagazin.hu hasábjain fogunk majd kikötni. A direkt látogatók a forgalom 16,36%-át teszik ki, míg 12,39% érkezik valamilyen közösségi portálról – a fennmarató szűk 2%-ot az email és más weboldalak hivatkozásai teszik ki. Eszközszinten a látogatók átlagosan 60%-a mobilról, 40%-a pedig desktop felületen fogyaszt tartalmat.

Ami pedig a potenciális megjelenések számát illeti: a látogatói arányok a Gemius - DKT adatai szerint 1-1 nyári kiugró hónaptól eltekintve a tavasz eleje, illetve az őszi hónapok kecsegtetnek magasan teljesítő forgalommal: számszerűen tavaly ősszel átlagosan havi 80.000 egyedi látogatót (UV-t) és 370.000 oldalletöltést (PI-t) láthatunk, ugyanez az adat idén márciusra vonatkozóan 85.000 egyedi látogató és 340.000 oldalletöltés környékén mozgott.

Ezermester.hu

A weboldalon található archívum alapján az Ezermester első nyomtatott példánya 1957-re (!) datálható. Magyarország legrégebbi kreatív magazinjának online felülete is az Infinety portfóliójába tartozik, egészen az indulás, 2010. óta. Az aktuális tartalmak mellett az archívumban megtalálható, több mint 60 évre visszamenőleg az összes kiadott lapszám is. Az online felületen mindemellett friss barkács tartalmak, ház körüli hírek/tippek, fórum, szakemberkereső és még webshop is rendelkezésre áll. Ráadásként Herbáció, Gasztro, és Videó adatbázis is elérhető, a teljesség igénye mellett.

Médiavásárlás szempontjából szintén elsődlegesen time-based, azaz időalapon érhető el az oldal az Infinety kínálatában. Ügyfeleink banneres, illetve PR cikk megjelenésekkel tudnak gazdálkodni ezen a prémium tartalmon.

Hasonlóan a Lakbermagazinhoz, a látogatói bázis nagy részét, kb. 88%-át a keresőből érkező látogatók teszik ki, 10% direkt látogató, a fennmaradó pedig közösségi média forrásokból, email és egyéb hivatkozások útján jut az oldalra. A mobil és desktop látogatók aránya, szintén a korábbi példa szerint alakul (kb. 60% mobil és 40% desktop a forgalommegoszlás a két platform között).

A látogatói számok alakulásából az látszik, hogy az oldal a tavaszi hónapokban erősít be igazán: 2018. tavaszán az átlagos havi elérés 236.000 egyedi látogató (UV) magasságában mozgott, idén viszont ez a szám 240.000-re növekedett. Ezzel párhuzamosan a két időszak oldalletöltési (PI) számai is ugyanezt a tendenciát mutatják: 2018. tavasza átlag 419.000 oldalletöltést (PI-t), míg 2019. ugyanezen időszaka 426.000 oldalletöltést (PI-t) hozott. Egyéb, nem csúcsidős időszakokban ezen teljesítmények kb. 80%-ával érdemes számolni.

Zárásként pedig egy újabb közös pont a Lakbermagazin.hu-val: autós hirdetőink ezt a site-ot is nagyon kedvelik. Alábbi példánk egy januári Ford megjelenésből származik:

Amennyiben  bemutatott oldalaink bármelyike felkeltette digitális kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, független médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!

 
*A cikkben felhasznált adatok forrása: Gemius - DKT 2018/2019