Ha húsvét, akkor főbevásárlók

2022. március 25.

A főbevásárlók célcsoportja egész évben kiemelt szerepet kap a digitális hirdetők jelentős esetében, ez pedig fokozottan igaz bármilyen ünnep közeledtével.

A húsvéti időszak – csak úgy, mint a karácsonyi – óriási bevételeket hoz például az FMCG szektorba tartozó szereplőknek, és természetesen a termékeket forgalmazó retail láncoknak is. A fogyasztók figyelméért folytatott verseny kiélezettebb, mint valaha, így nem csoda, hogy szinte egyetlen hirdető sem hagyja ki a húsvéti kommunikációs időszakot.

Az Infinety long-tail portfóliójának egyik szakmai célja, hogy a kereskedelmileg legfontosabb célcsoportokban 10-ből legalább 7 internetezőt megszólítson. Ezt a nők, férfiak, fiatalok célcsoportjában is magabiztosan szállítjuk, és a főbevásárlók esetében sincs ez másként, hiszen 2,5 millió potenciálisan elért usert ajánljunk a hirdetőknek ebben a szegmensben.

A Gemius adatai alapján látható, hogy tucatnyi affinis weboldalon érjük el a kívánt célközönséget. A releváns oldalak közül is kiemelkedik a 133-as affinitással bíró Balkonada.hu, a 190 000 főbevásárlót 124-es affinitás mellett elérő prémium Colore.hu, a 120-as affinitású, időjárás tematikus Eumet.hu, a 117-es affinitású Kirandulastippek.hu, a 193 000 célcsoportba tartozó felhasználót elérő Akcios-ujsag.hu, vagy a 115-ös affinitású Hirklikk.hu.

A diverz tematikus weboldalmix mellett többféle hirdetési metódust is ajánlunk, hiszen az egyre növekvő reklámzaj mellett érdemes ötvözni a tartalommarketing megoldásainkat, videós termékeinket, valamint rich media formátumkészletünket kampányhoz igazított vásárlási metódussal, top ár-érték arány mellett.

Amennyiben portfóliónk és hirdetési megoldásaink felkeltették figyelmét, úgy örömmel várjuk kérdéseit és ajánlatkérését a sales@infinety.hu címen.

Jó húsvéti készülődést kíván az Infinety Csapata!