5 érv a mobilra optimalizált kommunikáció mellett

2017 július 20.

A desktop képernyő mellett érdemes kisebb screenre optimalizált megjelenéseket is használni a digitális médiakampányokban. 5 érvet mondunk, melyek a multiscreen - azon belül a mobil kampánykommunikáció - mellett szólnak!

Egyre több felhasználó szólítható meg kizárólag mobil platformon keresztül

A hazai internetezők 75%-a elérhető mobileszközön, ami mintegy 4,4 millió egyedi felhasználót jelent.  Az Infinety Mobil portfóliója a legfrissebb Gemius adatok alapján havonta közel 1,9 millió egyedi felhasználót ér el, átlagosan több mint 42 millió oldalletöltést generálva.

Célcsoport alapú platform szerinti targetálás

A userek eltérő módon használják az internetezésre alkalmas eszközeiket. Miért ne használnánk fel ezt az információt a digitális kommunikáció megtervezésekor?

Az Infinety-nél van lehetőség a különböző platformokon történő megjelenések súlyozására. Ha a célcsoport intenzívebben internetezik okostelefonon keresztül, a mobil megjelenések nagyobb hangsúlyt kapnak a kampányban.

Konverziós hatékonyság növelése több platformú célzással

Minden platformnak megvannak a sajátosságai, ezért érdemes a képernyőmérethez és eszközhöz illeszkedő kreatív dizájnt és üzenetet megtalálni. Ezzel nem csupán a user-élmény

fokozható, hanem a konverziós hatékonyság is növelhető. Azáltal, hogy növeljük a felhasználókkal való kontaktusszámot, performancia alapú kommunikáció során a több platformon való célzást javasoljuk. Multiscreen kommunikációval 5-ször nagyobb CTR érhető el, mintha csupán desktop platformon keresztül szólítanánk meg a usereket.

Fókuszáltabb elérés a tartalomfogyasztási szokások tükrében

Az Infinety kiemelt hangsúlyt fektet a mobil tartalomfogyasztási szokások elemzésére, melyek megkönnyítik a mobil kampányok tervezésének folyamatát. Az eszközszintű közönségelemzés során a legnagyobb figyelmet a kampányidőszak hatékonyabb megválasztásának szenteljük. Egy átlagos naphoz viszonyítva a hét közepén, illetve vasárnap a legmagasabb a mobil forgalom aránya, így kampányoptimalizálás során ezeken a napokon érdemes nagyobb mennyiségű médiaköltést tervezni, mint a hét többi részében. Az Infinety Kutatás szakterülete mindig partner a fókuszáltabb elérés lehetőségének biztosításában közönségelemzéseink alapján.

Látványos Rich Media és videós hirdetések már mobilon is

A látványos, ötletes és videós formába csomagolt kreatívok nem csak desktop platformra valók. Az Infinety Mobile Video és Mobile Rich Media fejlesztésein keresztül rengeteg kreatív formátum érhető el mobilon is, melyek hatékonyan építik a márka imidzsét. Alapvetően úgy építjük Rich Media portfóliónk, hogy Ügyfeleink minél szélesebb skála szerint tudjanak válogatni kampánycéljaiknak megfelelően: az IAB sztenderd megjelenések mellett egyaránt megtalálhatóak a scrollozásra vagy felhasználói interakcióra aktiválódó, látványos és dinamikus formátumok is, de a telefonok giroszkópját használó kreatívok is.

Forrás: Gemius - DKT 2017.